فرماندار دهلران: توسعه زراعت چوب و جنگل‌کاری در شهرستان رضایت‌بخش است

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:41
فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: اجرای طرح‌های زراعت چوب و جنگل‌کاری در عرصه‌های ملی شهرستان رضایت‌بخش است و باید ادامه یابد.

مراد یگانه امروز سه‌شنبه ۱۹ خرداد در حاشیه بازدید از نهالستان گرمسیری و اجرای طرح‌های زراعت چوب در شهرستان اظهار کرد: توسعه جنگل‌کاری و زراعت چوب در شهرستان باعث رضایت مردم و شگفتی مسافران و گردشگران شده است و باید تداوم‌ داشته باشد.

وی به طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در این راستا با مشارکت مردم، ادارات و کشاورزان در سطح شهرستان صورت گرفته است که این امر بیانگر مشارکت مردم در بحث حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی  را نشان می‌دهد.

فرماندار ویژه دهلران تصریح کرد: باتوجه به شرایط اقلیمی منطقه، کاشت درخت و توسعه فضای سبز ضرورت دارد و عملکرد منابع طبیعی شهرستان رضایت عمومی مردم را در پی داشته است.

یگانه یادآور شد: بیان‌زدایی، باتوجه به گستردگی شهرستان و وجود کانون‌های بحرانی همچنان باید مورد توجه قرار گیرد لذا اختصاص اعتبارات ملی را دوچندان می‌طلبد و قطعاً در شورای برنامه‌ریزی شهرستان ما هم به این مهم توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.