مربی باسابقه رئیس آکادمی استقلال خوزستان شد

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:54
داریوش هرمزی به عنوان مدیر آکادمی استقلال خوزستان منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فرهنگی‌ورزشی استقلال خوزستان در راستای توسعه زیرساخت‌های فنی، ارتقای فرآیند استعدادپروری و سرمایه‌گذاری بر آینده فوتبال استان، داریوش هرمزی، مربی باسابقه فوتبال خوزستان، را به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه منصوب کرد.

صبح امروز و طی حکمی از سوی بهنام ابولقاسم‌پور، مدیرعامل باشگاه، هرمزی رسماً مسئولیت هدایت، توسعه و ساماندهی فعالیت‌های آکادمی استقلال خوزستان را بر عهده گرفت.

2459556

رسانه استقلال خوزستان در پی این انتخاب نوشته است که داریوش هرمزی با سال‌ها سابقه فعالیت در فوتبال خوزستان و کشور مأموریت دارد روند استعدادیابی، آموزش و پرورش بازیکنان جوان و ساماندهی تیم‌های پایه را با کیفیتی مطلوب و در مسیری هدفمند دنبال کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.