به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی روز چهارشنبه در دیدار رئیس مرکز ملی بازرسی و فوریتهای اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: مرز باشماق دومین مرز مهم ترانزیتی کشور است اما متاسفاته از ظرفیت ان درست استفاده نشده است.
وی با بیان اینکه منفعتهای مرز به دست عدهای خاص است، بر لزوم عام المنفعه بودن مرز و اختصاص آن برای توسعه استان تاکید کرد.
امام جمعه سنندج، به راهاندازی سامانه فواد اشاره کرد و آن را طرحی مهم برای پیگیری مشکلات و خواستههای مردم دانست.
ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه دنبال مچگیری مدیران نیستیم بلکه خواهان ترقی مسئولان دلسوز هستیم، ادامه داد: باید اصلاحات از بالا شروع شود که در این صورت، مشکلات مردم برطرف می شود.
لزوم رفع فواصل طبقاتی و فراهم شدن زیرساختهای مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان و استفاده از ظرفیتهای گردشگری استان برای رونق اقتصادی منطقه، از دیگر مطالبی بود که وی به آن اشاره کرد.
رضایت ۶۰ درصدی مردم از سامانه فواد
رئیس مرکز ملی بازرسی و فوریتهای اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور هم از امام جمعه درخواست کرد طرح فواد برای مردم در خطبههای نماز جمعه تببین شود، افزود: سامانه فوریتهای اداری (فواد ۱۲۸) از زمان راهاندازی تاکنون افزون بر تشویق مدیران موفق، منجر به برکناری هفت مدیر در استانهای مختلف کشور شده است.
کامل داوودی با بیان اینکه براساس این طرح، باید شکایت مردم ظرف سه ساعت بررسی و رفع شود، ادامه داد: کردستان به عنوان هفدهمین استان به سامانه فواد اضافه شد و تا آخر تیرماه همه استانها متصل خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مردم از خدمات نظام اداری راضی نیستند، یادآور شد: استانداران میتوانند هفتگی عملکرد مدیران را بررسی و برخورد کنند.
رئیس مرکز ملی بازرسی و فوریتهای اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: تاکنون هفت مدیر در قالب این سامانه از کار برکنار شدند و ۶۰ درصد مردم تاکنون از عملکرد این سامانه راضی بودهاند.












