تیم ترای‌اتلون نوجوانان راهی چین شد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 01:10
تهران - ایرنا - تیم‌ ترای‌اتلون نونهالان و نوجوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی چین شد.

به گزارش ایرنا، تیم ترای‌اتلون نونهالان و نوجوانان مردان ایران برای شرکت در مسابقات ترای‌اتلون سوپر اسپرینت قهرمانی آسیا شوژو ۲۰۲۶، امشب از طریق فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) تهران را به مقصد چین ترک کرد.

پارسا رسولی، علی‌اصغر کشاورزیان، محمد طاها جانی، محمد پارسا صیام‌پور، آبتین غلامی و سام قهرمانی شش ورزشکار اعزامی به این مسابقات هستند که فرشاد دادفر به عنوان مربی و علی ایرانمنش به عنوان سرپرست تیم آنان را همراهی می‌کنند.

مسابقات ترای‌اتلون قهرمانی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر شوژو در چین برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان در روز شنبه ۲۳ خرداد ماه به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.