حمله آمریکا به یک لنج باری متعلق به اهالی سیریک در دریای عمان

خبرآنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:24
فرماندار سیریک از اصابت پرتابه آمریکایی به یک لنج باری از شهرستان سیریک هرمزگان در دریای عمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا شهیدیان فرماندار سیریک اظهارکرد: بامداد امروز پرتابه دشمن آمریکایی به یک لنج باری از شهرستان سیریک هرمزگان در دریای عمان اصابت کرده است.

بنابر روایت مهر، وی افزود: این لنج باری حامل کالاهای اساسی بوده است که ساعت ۵ صبح از شهر خصب کشور عمان به سمت شهرستان سیریک در حرکت بود.

فرماندار سیریک عنوان کرد: شناور مذکور در ۵ مایلی بندر خصب مورد اصابت پرتابه دشمن قرار گرفته است.

شهیدیان خاطرنشان کرد: این لنج ۱۵۰ تنی ۵ خدمه داشت که با کمک شناورهای عبوری نجات پیدا کرده و به کشور عمان انتقال داده شدند.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.