مجتبی یوسفی: اولویت مجلس اصلاح قوانین اقتصاد و معیشت است

خبرگزاری تسنیم شنبه 23 خرداد 1405 - 16:14
نماینده اهواز درمجلس گفت: اولویت مجلس اصلاح قوانین معیشتی و حکمرانی هم‌افزا طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در مورد تکالیفی که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، پیش‌ِروی نمایندگان  مجلس قرار گرفته است، گفت: باید اذعان داشت که پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب، وظایف خطیر و چندگانه‌ای را پیشِ‌روی نمایندگان قرار داد. ایشان با ژرف‌نگری بر این نکته تأکید فرمودند که نمایندگان ملت باید توان و ظرفیت خود را مجاهدانه برای حکمرانی هم‌افزا با دولت و سایر دستگاه‌ها به‌کار گیرند.

وی درباره اینکه "برای دستیابی به این حکمرانی هم‌افزا، چه‌نکاتی باید در اولویت قرار گیرد تا از تضادها جلوگیری شود؟"، گفت: در این راستا، یکی از کلیدی‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب، جلوگیری از ورود به مسائل غیرضرور و پرهیز از دوقطبی‌سازی‌هایی است که گاهی توسط برخی مسئولان یا تعداد محدودی از نمایندگان مطرح می‌شود.

نماینده اهواز درباره اولویت‌های عملیاتی مجلس و نمایندگان با توجه به شرایط فعلی گفت: نخستین وظیفه ما، پرهیز از حواشی در درون مجلس و در تعامل با سایر قواست. دومین اولویت نیز ریل‌گذاری و اصلاح قوانینی است که با مسائل اصلی کشور، به‌ویژه حوزه اقتصاد و معیشت، گره خورده‌اند. ما آمادگی داریم در صورت نیاز، قوانین را به‌نفع مردم اصلاح کنیم و از ابزارهای نظارتی برای ایجاد همدلی و اقتدار در حکمرانی جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام/+

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.