تابستان دزفول با گرمای طاقتفرسایش از راه رسید، اما این گرما حریف نشاط کودکان و مردم این شهر نشده است. هر ساله با عبور دمای هوا از مرز ۴۵ درجه، شهر دزفول در نخستین روزهای تابستان به کانون گرمای کشور تبدیل میشود. در این میان، رودخانههای داخل و خارج شهر به پناهگاهی بیبدیل بدل گشته که صدای خنده و آبتنی کودکان در کنار سواحل آن، شور و نشاطی وصفناپذیر به شهر بخشیده و نویدبخش تابستانی پرخاطره برای اهالی این دیار است. دزفول در گرمترین روزهای ابتدایی تابستان، هر ساله رنگ و بوی دیگری به خود میگیرد. در حالی که شهر زیر سایه سنگین گرما نفس میکشد، حاشیه رودخانه دز شاهد حضور پرشور مردم و بهویژه کودکانی است که با آبتنی در آبهای خنک، هیاهوی لذتبخش زندگی را به پهنه رودخانه آوردهاند تا گرما را به دست فراموشی بسپارند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.