آتش سوزی در بیمارستان حاجی آباد هرمزگان

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:40
مدیر شبکه بهداشت شهرستان حاجی آباد گفت: آتش سوزی محدودی که در یکی از اتاق‌های بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد رخ داده بود با حضور آتش نشانان خاموش شد.

به گزارش خبرآنلاین از مهر، مسعود دادرس اظهار کرد: آتش سوزی محدودی که در یکی از اتاق‌های بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد رخ داده بود با حضور آتش نشانان خاموش شد. این حادثه ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه رخ داد که پس از بیست دقیقه به طور کامل مهار شد.

دادرس افزود: این آتش سوزی مصدومی نداشته و فقط موجب دودگرفتگی محدودی شد.

وی گفت: علت این حادثه در حال بررسی است.

دادرس افزود: اکنون فعالیت عادی بیمارستان ادامه دارد و هیچ مشکلی در خدمت رسانی به مردم وجود ندارد.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.