زنجان دوشنبه و سه‌شنبه خنک می‌شود

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:18
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از تغییر محسوس جوی در روزهای پیش‌رو خبر داد و گفت که ساکنان این استان از روز دوشنبه شاهد کاهش نسبی دما و هوایی خنک‌تر خواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، محمدرضا رحمن‌نیا با اشاره به نقشه‌های هواشناسی توضیح داد: امروز آسمان زنجان عمدتاً صاف است، اما در بعدازظهر در بعضی مناطق وزش باد تند پیش‌بینی می‌شود. نکته مهم، کاهش دما از روز دوشنبه است که تا سه‌شنبه ادامه دارد.

وی افزود: دمای هوا در این دو روز تا حدود ۵ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر می‌آید و هوای نسبتاً خنکی بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد.

به گفته رحمن‌نیا، هرچند بارش سنگینی در راه نیست، اما عبور امواج ضعیف از منطقه ممکن است روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه رگبار پراکنده و رعدوبرق به همراه داشته باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، از چهارشنبه روند دما دوباره صعودی خواهد شد و هوای گرم‌تری به استان بازمی‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان همچنین اعلام کرد که دمای فعلی شهر زنجان ۲۵ درجه است که نسبت به دیروز تغییر چندانی ندارد.

او در ادامه به ثبت رکوردهای دمایی شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: خیرآباد با ۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و حلب با ۵۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.