جابه‌جایی بیش از ۱۶۰۰ دستگاه خودرو طی یک هفته در مسیر دریایی کیش

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:18
ناوگان دریایی کیش در هفته گذشته با انجام ۱۱۵ سفر توسط شناورهای لندینگ‌کرافت، موفق به جابه‌جایی یک‌هزار و ۶۹۶ دستگاه خودروی سواری بین جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، طی هفته گذشته، در مجموع ۱۰ هزار و ۶۹۵ مسافر از طریق شناورهای مسافری و لندینگ‌کرافت در مسیر دریایی جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کرده‌اند که از این تعداد، ۵ هزار و ۱۸۲ نفر مسافر ورودی و ۵ هزار و ۵۱۳ نفر مسافر خروجی بوده‌اند.

در این بازه زمانی، ۱۱۵ سفر لندینگ‌کرافت انجام شد که طی آن یک‌هزار و ۶۹۶ دستگاه خودرو شامل ۷۷۵ خودرو وارد و ۹۲۱ خودرو از کیش خارج شدند. همچنین در همین مدت، ۲ هزار و ۳۲۵ سرنشین خودرو در مسیر ورودی و ۲ هزار و ۷۶۳ سرنشین در مسیر خروجی توسط همین شناورها منتقل شدند.

در بخش شناورهای مسافری تندرو نیز ۱۲۰ سفر دریایی انجام شد که طی آن ۵ هزار و ۶۰۷ مسافر جابه‌جا شدند که شامل ۲ هزار و ۸۵۷ مسافر ورودی و ۲ هزار و ۷۵۰ مسافر خروجی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.