یک‌سال حبس تعزیری برای یک مدیرعامل واحد صنعتی آلاینده

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 16:47
رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم از مجازات یک‌سال حبس تعزیری برای مدیرعامل واحد صنعتی آلاینده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،علی احمدی اظهار کرد: واحدهای آلاینده صنعتی در تمامی نقاط استان قم، توسط کارشناسان محیط زیست به صورت شبانه روزی مورد رصد و پایش قرار گرفته و در صورت احراز هرگونه آلودگی، اخطاریه‌های لازم برای آن‌ها صادر می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: در صورت بی‌توجهی واحدهای آلاینده به این اخطاریه‌ها و عدم اقدام لازم در راستای کاهش آلایندگی، مسئولان واحدها به مراجع قضایی معرفی و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی، قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان قم در روز شنبه دوم اسفند، وی با بیان اینکه بر اساس قوانین، ایجاد هرگونه آلودگی در فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدماتی جرم بوده و مشمول مجازات‌های حقوقی و کیفری است، تصریح کرد: کارشناسان این اداره کل به عنوان ضابطان خاص قضایی با هرگونه آلودگی زیست محیطی بر اساس قوانین برخورد می‌کنند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.