فعال اصلاح طلب نوشت: همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار بردهایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم.
احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود در مطلبی با عنوان « فردایی دگر شد!» نوشت:
تاریکی جنگ رفت و فردایی دگر شد.
بینهایت حرف است و بینهایت مشکلات ریز و درشتی که باید حل شوند.
همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار بردهایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم. به آینده سلام کنیم و وارد دورانی از صلح و دوستی و مهر و آسایش و آرامش و آبادانی شویم. لازم است به تمام مردم این سرزمین گفته شود:
"ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِین."
فعلاً همین!
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.