وزیر خارجه نروژ در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» از توافق میان ایالات متحده و ایران استقبال و از میانجیگری قطر و پاکستان نیز تمجید کرد.
به گزارش پارسینه و به نقل از تازه نیوز، اسپن بارث اید وزیر خارجه نروژ در پیامی در واکنش به توافق میان ایران و آمریکا در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: من از توافق اعلام شده بین ایالات متحده و ایران به گرمی استقبال میکنم. تضمین ناوبری رایگان از طریق تنگه هرمز ضروری است و این توافق، لبنان را نیز شامل میشود. مذاکرات در مورد برنامه هستهای ایران باید دنبال شود.
وی در پایان نوشت: از پاکستان، قطر و دیگران به خاطر تلاشهای فداکارانهشان تشکر میکنم.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.