روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند

عصر ایران جمعه 05 تیر 1405 - 18:41
روس‌اتم آماده حل‌وفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران است.
مدیرعامل شرکت روس‌اتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روس‌اتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روس‌اتم در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.»
 
لیخاچف همچنین عنوان کرد که روس‌اتم آماده حل‌وفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.