به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به نظر میرسد از پیام تهدیدآمیز سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدان انقلاب اسلامی برآشفته و نگران شده است، در پیامی به زبان فارسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: قاآنی فرمانده نیروی قدس ایران، اخیراً تهدیدات مکرری علیه اسرائیل مطرح کرده است.
«یسرائیل کاتس» در ادامه گزافهگویی خود مدعی شد: به هر حال، اگر ایران به اسرائیل حمله کند، این بزرگترین اشتباهی خواهد بود که تاکنون مرتکب شده است.
وی همچنین ادعا کرد: نه هرمز به آها کمک خواهد کرد و نه حمله به غیرنظامیان، هیچ چیز ما را متوقف نخواهد کرد و نیروهای ما آماده اند تا کار به پایان برسانند.
سردار اسماعیل قاآنی با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود خطاب به صهیونیستها هشدار داد: صهیونیستها بدانند؛ آنانی که با شما یزیدیان،با روحیه عاشورایی و ایمان حسینی ایستاده وجنگیده اند، همان باور جاودانه را در جان دارند که: کلُّ یومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا.
سردار قاآنی بیان کرد: شما صهیونیستها باید سراسر لبنان را ترک کنید؛ چرا که این سرزمین، میدان ایستادگی و مقاومت است، نه جولانگاه اشغالگران.
وی افزود: صهیونیستها اگر امروز با اختیار خود عقبنشینی نکنند، فردا با خواری و شکست ناگزیر به فرار خواهند شد.
وی گفت: سال ۲۰۰۰ میلادی و وصیت تاریخی شهید سید حسن نصرالله در بنت جبیل را از یاد نبرید؛ آن وعده هنوز زنده است و تردیدی نیست که، بار دیگر همان صحنه تکرار خواهد شد.












