بن گویر: آتش‌بس در لبنان پایدار نمی‌ماند

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 15:13
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که آتش‌بس در لبنان نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره،‌ «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال هفت تلویزیون این رژیم مدعی شد که آتش‌بس در لبنان نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

اظهارات این وزیر افراطی صهیونیست در حالی است که رژیم اشغالگر به شش بار نقض آتش‌بس در هفته گذشته اعتراف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که در هفته گذشته شش حمله هوایی علیه افراد مسلحی که تهدیدی برای نظامیان اشغالگر در جنوب لبنان بودند، انجام داده است.

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد نظامیان اشغالگر با خودروهای نظامی و بولدوزر از منطقه حداثا به سمت اطراف حاریص پیشروی کردند و در یکی از خانه‌ها مستقر شدند.

صهیونیست‌ها عملیات پاکسازی گسترده‌ای را در منطقه در حالی انجام دادند که پهپادهای شناسایی و تهاجمی به طور گسترده در آسمان در حال پرواز بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.