دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی در امارات، وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که شرایط در حال حاضر امن و عادی است.
پس از اعلام هشداری مبنی بر احتمال حمله موشکی روی گوشیهای تلفن همراه در امارات وزارت کشور این شیخ نشین لحظاتی پیش پایان وضعیت هشدار را اعلام و تأکید کرد که شرایط در حال حاضر امن است.
به گزارش فرارو، دقایقی پیش وزارت کشور امارات با صدور هشدار حمله موشکی از طریق تلفن همراه، از شهروندان این کشور خواست تا در مکانهای امن قرار گرفته و از پنجرهها فاصله بگیرند.

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.