اگر اوضاع ایران بدتر نشود، بازمی‌گردیم

همشهری آنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 17:30
مدیرعامل شرکت دولتی روس‌اتم اعلام کرد در صورت عدم تشدید تنش‌ها پیرامون ایران، متخصصان این شرکت طی هفته‌های آینده فعالیت خود را در نیروگاه هسته‌ای بوشهر از سر خواهند گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، الکسی لیخاچف، مدیرعامل شرکت روس‌اتم، اعلام کرد اگر شرایط پیرامون ایران وخیم‌تر نشود، متخصصان این شرکت در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.

وی همچنین با اشاره به مسائل فنی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران گفت روس‌اتم آمادگی دارد در صورت نیاز، هرگونه موضوع فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران را بررسی و حل‌وفصل کند.

اظهارات مدیرعامل روس‌اتم در حالی مطرح شده که همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه، به‌ویژه در نیروگاه بوشهر، همچنان از مهم‌ترین محورهای همکاری دو کشور به شمار می‌رود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.