اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴ نظامی در لبنان 

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 14:29
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو افسر و دو نظامی دیگر این رژیم در درگیری شدید در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که دو افسر و دو نظامی این رژیم در درگیری شدید با یکی از اعضای حزب‌الله در بیت یاحون در جنوب لبنان زخمی شدند.

رادیو ارتش صهیونیستی به نقل از یک منبع مدعی شد که مجاهد حزب الله پس از پرتاب نارنجک به شهادت رسیده است و نظامیان ارتش صهیونیستی پس از این درگیری به زیرساخت‌های شهرک بیت یاحون حمله کردند.

این منبع صهیونیست با طرح این ادعا که جراحت سه نفر از این افراد سطحی است، اعلام کرد که مجروحان برای درمان به بیمارستان‌های داخل سرزمین‌های اشغالی، منتقل شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.