هشدار تخلیه رژیم صهیونیستی برای ساکنان شهرکی در جنوب لبنان+ فیلم

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 16:35
رژیم صهیونیستی با پخش اعلامیه‌های تهدیدآمیز بر فراز شهرک «المنصوری» در شهر صور جنوب لبنان، از شهروندان این منطقه خواست منازل خود را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار،‌ رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس،‌ با پخش اعلامیه‌های تهدیدآمیز بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب لبنان، از شهروندان این منطقه خواست منازل خود را ترک کنند.

منابع خبری لبنانی با اعلام این خبر افزودند که یک پهپاد اسرائیلی بر فراز شهرک المنصوری در جنوب صور، اعلامیه‌هایی پرتاب کرد که در آن شهروندان تهدید شدند و از آنها خواسته شده است روستای خود را ترک کنند.

این نخستین دستور تخلیه منطقه‌ای در جنوب لبنان از زمان آتش‌بس تاکنون است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.