اسرائیل دوباره آتش‌بس را زیر پا گذاشت؛ هشدار تخلیه برای جنوب لبنان

همشهری آنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 17:54
رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات نظامی خود در لبنان، با پخش اعلامیه‌های هشدارآمیز بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب این کشور، از ساکنان خواست منطقه را تخلیه کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، رژیم صهیونیستی در اقدامی جدید که از سوی منابع لبنانی نقض آتش‌بس توصیف شده، اعلامیه‌های تهدیدآمیزی را بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب لبنان پخش کرد.

بر اساس این اعلامیه‌ها، از ساکنان این شهرک خواسته شده است منازل خود را ترک کرده و منطقه را تخلیه کنند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که طی روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از تداوم حملات و تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، با وجود توافق آتش‌بس، منتشر شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.