کشف ۳۰ تن گوشت‌ فاسد در اردبیل

خبرآنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 18:56
دادستان اردبیل گفت: از یک انبار غیربهداشتی و غیر اصولی در نزدیکی اردبیل، حدود ۳۰ تن گوشت کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان اردبیل، جلال آفاقی  دادستان اردبیل امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور میدانی نمایندگان دادستانی جهت نظارت بر وضعیت بازار، اظهار کرد: متعاقب وصول گزارش مردمی و اعزام نماینده در رأس اکیپ تلفیقی، یک انبار بزرگ گوشت و آلایش حیوانی فاسد در نزدیکی یکی از روستاهای اطراف اردبیل شناسایی شد.

کشف ۳۰ تن گوشت‌ فاسد در اردبیل

وی افزود: از انبار غیربهداشتی و غیراصولی موصوف، حدود ۳۰ تن گوشت، سیرابی و کله‌پاچه فاسد کشف شده است.

دادستان اردبیل گفت: در خصوص موضوع و بازرسی اخیر از صنف قصابان، ۳ نفر دستگیر و روانه زندان شده و پرونده قضایی متشکله به‌صورت ویژه در حال تحقیقات مقدماتی و رسیدگی است.

کشف ۳۰ تن گوشت‌ فاسد در اردبیل

آفاقی تأکید کرد: تهدید علیه بهداشت عمومی و سوء استفاده از شرایط حاکم برای عرضه کالاها و اقلام و اجناس تقلبی، فاسد و تاریخ‌گذشته یا بی‌کیفیت اشد مجازات و برخورد قاطعانه را در پی دارد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.