اخطار ایران بعد از ۸۴ بار نقض آتش‌بس توسط اسرائیل

نامه نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:47
هشدار صریح قرارگاه خاتم‌الانبیا به اسراییل صادر شد/ تکرار حملات در لبنان بی‌پاسخ نمی‌ماند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش اسرائیل طی دو روز گذشته و پس از اعلام پایان جنگ از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش‌بس در جنوب لبنان را نقض کرده و همچنان به حملات خود ادامه می‌دهد.

به نقل از ایسنا، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: ارتش اسرائیل طی دو روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش بس در جنوب لبنان را نقض نموده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه می‌دهد

هشدار داده می‌شود چنانچه ارتش اسرائیل به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.