مدیرعامل شرکت دولتی هستهای روسیه اعلام کرد که در صورت پایداری وضعیت در نیروگاه هستهای بوشهر، کارکنان این شرکت به نیروگاه، باز می گردند.
فرارو- الکسی لیخاچف، مدیرعامل شرکت دولتی هستهای روسیه، میگوید که اگر وضعیت در نیروگاه هستهای بوشهر ایران پایدار بماند، این شرکت قصد دارد در هفتههای آینده کارکنان خود را به این نیروگاه بازگرداند.
به گزارش فرارو به نقل از اسرائیل تایمز، شرکت روساتم که در حال ساخت دو واحد جدید در بوشهر است، پس از آغاز جنگ ایالات متحده و اسرائیل علیه ایران در 28 فوریه، صدها نفر از کارکنان خود را از این نیروگاه خارج کرد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.