مشاور سابق روحانی نوشت: پیامهای رهبری را تفسیر به رای نکنیم. خیانت نکنیم.
حسام الدین آشنا، مشاور سابق روحانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «ایرانیان بر محور رهبری دور هم جمع شدند، جمع مردم را متفرق نکنیم.جایگاه رهبری را در حد فهم ناقص خود پایین نیاوریم. رهبری را به نفع جناح خود مصادره نکنیم. »
وی در ادامه افزود: «پیامهای رهبری را تفسیر به رای نکنیم.خیانت نکنیم و از ایجاد تفرقه میان رهبری، فرماندهان، رئیس جمهور، دولت و مردم دست برداریم.»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.