حسین شریعتمداری: درگیری ایران و نظام سلطه با تفاهم اخیر پایان نمی‌پذیرد

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 07:56
درگیری ما و نظام سلطه درگیری ماهوی و به قول امام راحل و امام شهیدمان درگیری بر سر موجودیت است و نه رخدادهای فی‌مابینی. موجودیت ما موجودیت نظام سلطه و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده است و بر عکس.

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: «درگیری ما و نظام سلطه، درگیری ماهوی و بر سر موجودیت است و نه رخدادهای فی‌مابینی. موجودیت ما، موجودیت نظام سلطه و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده است و بر عکس. این درگیری فقط هنگامی پایان می‌پذیرد که یکی از دو طرف درگیر، تغییر ماهیت بدهد؛ یا ایران اسلامی تسلیم خواسته‌های نظام سلطه بشود و یا نظام سلطه از خوی استکباری خود دست بکشد و به قول امام راحل، «آمریکا از خر شیطان پیاده شود.»

- میدان‌های درگیری تغییر پیدا می‌کنند ولی اصل درگیری، تغییرناپذیر است. این درگیری با یادداشت تفاهم اخیر و یا رسیدن به توافق نیز پایان نمی‌پذیرد. دقیقاً به همین علت است که نیروهای مسلح کشورمان تأکید کرده‌اند، دست‌هایشان را از روی ماشه برنمی‌دارند.

- تک‌تک مردم در طول سه ماه و چند روز اخیر، با حضور پرشور و شبانه و بی‌نظیر خود در خیابان‌ها و میادین، همان کربلایی‌هایی هستند که مولای مظلوم ما در آن عصر غمزده عاشورا، آنان را به یاری می‌طلبید. یاران کربلایی حسین همان‌هایی هستند که این روزها در خیابان‌های ایران اسلامی به خون‌خواهی ایستاده‌اند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.