چرا اینترنت قطع نشد؟

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 19:10
معاون حقوقی وزارت ارتباطات گفت: دیگر شاهد قطع اینترنت نخواهیم بود.

محمد حاتمی زاده، معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ICT کرمانشاه با اشاره به جایگاه تاریخی این استان گفت:  کشور به سطحی از بلوغ رسیده که حتی در شرایط بحرانی و التهابات شدید نیز می‌تواند بدون قطع اینترنت مدیریت شود و دیگر شاهد قطع اینترنت نخواهیم بود.

وی افزود: تکیه بر نیروی انسانی متخصص و جوان، مهم‌ترین عامل پیشرفت کشور است و در وزارت ارتباطات نیز ظرفیت‌های انسانی ارزشمندی شناسایی شده‌اند.

حاتمی‌زاده با اشاره به طرح «زیست‌بوم دولت هوشمند» گفت: این برنامه در قالب ۱۶ زیست‌بوم دیجیتال طراحی شده تا خدمات دولتی شفاف‌تر و سریع‌تر ارائه شود و امکان نظارت عمومی افزایش یابد. به گفته او، ۱۶ دانشگاه از جمله دانشگاه کرمانشاه در اجرای این طرح مشارکت دارند.

او همچنین تأکید کرد هیچ نقطه‌ای از کشور نباید خارج از این ساختار هوشمند باشد و داده‌های دقیق می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کرمانشاه در تجارت مرزی، گردشگری و فناوری افزود: این استان می‌تواند در اقتصاد دیجیتال، توسعه فناوری و همکاری با عراق نقش مهمی ایفا کند و حتی در حوزه فناوری‌های فضاپایه برای حفاظت محیط‌زیست نیز ظرفیت دارد.

او همچنین از آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان در این استان خبر داد و در پایان تأکید کرد: رضایت مردم باید محور اصلی عملکرد دستگاه‌ها باشد و فناوری ابزار مهمی برای تحقق شفافیت و عدالت است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.