رضا پهلوی؛ از محکوم نکردن جنایت میناب پشیمان نیستم!

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 19:07

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پارسین تی وی ویدئویی از رضا پهلوی منتشر کرد که می‌گوید از محکوم نکردن جنایت میناب پشیمان نیستم:

مجری؛ شما تا این حد با دولت ترامپ همسو بوده‌اید. حتی زمانی که بیش از ۱۵۰ نفر در حمله به مدرسه کشته شدند، از انتقاد مستقیم از آنها خودداری کردید. آیا از این موضوع پشیمانید؟

رضا پهلوی: مقصر در این ماجرا رژیمی است که در واقع، اگر بخواهیم از کاری که حماس در غزه انجام داده الگوبرداری کنیم، مردم را پنهان می‌کند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

برای ما، این راهی به سوی آزادی بود. این تقریباً مانند یک مأموریت نجات است اگر شما گروگان باشید.

پ ن: این درحالی است که شب گذشته، ترامپ مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت و اعلام کرد که این حمله ناشی از یک اشتباه بوده که در دست بررسی است؛



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.