قالیباف‌ در زوریخ: کودکان میناب و شهدا را ناظر خود می‌دانم

همشهری آنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 09:59
رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» پس‌ از ورود به شهر زوریخ در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد باقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» پس‌ از ورود به شهر زوریخ در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.

قالیباف‌ در زوریخ: کودکان میناب و شهدا را ناظر خود می‌دانم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.