طعنه بقایی به دولت آمریکا: ... و بدین ترتیب نزدیک به دو سال است که مشکل گرسنگی در آمریکا حل شده است!

همشهری آنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 13:45
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به وضعیت گرسنگی در آمریکا راه حل ویژه(!) دولت ترامپ برای حل این مساله را توضیح داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در ایکس، درباره وضعیت گرسنگی در آمریکا نوشت: آمریکا خود به شدت نیازمند احسان و خیرات برای حل مشکل گرسنگی است. طبق گزارش "سازمان جهانی آموزش خدمات گرسنگی" (World Hunger Education Service)، «در ایالات متحده، بیش از ۴۷ میلیون نفر، شامل یک نفر از هر پنج کودک، از دسترسی به غذای کافی برای یک زندگی سالم محروم هستند. از سال ۲۰۲۰ تاکنون، تعداد افرادی که با ناامنی غذایی مواجه‌اند، ۴٫۲ میلیون نفر افزایش یافته است.»

او در ادامه آورده است: طبق گزارش سازمان "تغذیه آمریکا" (Feeding America)، «چهل و هفت میلیون آمریکایی با ناامنی غذایی روبرو هستند — و هر روز با چالش‌ گرسنگی و تبعات بهداشتی و اجتماعی آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.»

او تصریح کرده است: البته خبر خوب این است که مدتی است مقام‌های آمریکایی دیگر نباید چنین آمارهای ناخوشایندی را ببینند چون بعد از ۳۰ سال گزارش‌دهی مستمر سالانه درباره وضعیت ناامنی غذایی و گرسنگی در آمریکا، وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) از سپتامبر ۲۰۲۴ بی‌سر و صدا تهیه این گزارش را متوقف کرد.

سخنگو در نهایت به طعنه نوشته است: ... و بدین ترتیب اکنون نزدیک به دو سال است که مشکل گرسنگی در آمریکا حل شده است!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.