تنش و اختلاف در اردوی اروگوئه در آستانه دیدار با اسپانیا

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 14:42
اردوی تیم ملی فوتبال اروگوئه پیش از مسابقه با اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی 2026 پرتنش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیم ملی فوتبال اروگوئه در حالی در دو بازی اول خود در گروه H جام جهانی 2026 به دو تساوی مقابل عربستان و کیپ ورد دست یافته که ظاهراً اختلاف‌نظرهایی بین سرمربی آرژانتینی این تیم و بازیکنان وجود دارد.

رسانه اروگوئه‌ای «El Espectador Deportes» اعلام کرد که تنش جدی در اردوی تیم ملی اروگوئه وجود دارد. فدریکو والورده و چند هم‌تیمی دیگرش با مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی خود صحبت و از روش‌ها و تاکتیک‌های تمرینی مدنظر او گِلایه کرده‌اند.

بازیکنان تیم ملی اروگوئه معتقد هستند شدت تمرینات این تیم بسیار زیاد بوده و منجر به مصدومیت بازیکنان شده است. آنها همچنین استدلال کرده‌اند که اروگوئه باید در بازی پیش‌رو مقابل اسپانیا دفاعی‌تر بازی و به ضدحملات تکیه کند. طبق این گزارش؛ مارچلو بیلسا سپس کل تیم را دور هم جمع و در حالی که به زمین نگاه می‌کرده، 48 دقیقه با آنها حرف زده و برخی از بازیکنان را به تلاش دوباره برای اخراج خود متهم کرده است.

او همچنین از تأثیرگذاری خود بر فوتبال برخی از بازیکنانش صحبت و تأکید کرده که اروگوئه باید با اسپانیا به صورت نفر به نفر بازی کند. بیلسا جلسه را با این جمله به پایان برده که «بازیکنان مصدوم را به جام جهانی فراخوانده چون آنها در طول این فرایند به او وفادار بوده‌اند.»

اروگوئه در حالی از ساعت 3:30 بامداد فردا (شنبه - به وقت تهران) در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2026 به مصاف اسپانیا خواهد رفت که در حال حاضر با 2 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه H قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.