سرنوشت ۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا چه شد؟

اقتصادنیوز جمعه 05 تیر 1405 - 17:44
اقتصادنیوز: العربیه نوشت: برخی منابع ادعا کردند که آمریکا ۲۲ تن از خدمه نفتکش توقیف شده را به پاکستان تحویل داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، العربیه مدعی شد: ۲۲ تن از خدمه ایرانی نفتکش گروگان گرفته شده از سوی آمریکا به پاکستان و سپس به ایران تحویل داده شدند.

برخی منابع ادعا کردند که آمریکا ۲۲ تن از خدمه نفتکش توقیف شده را به پاکستان تحویل داد.

العربیه به نقل از این منابع اعلام کرد، پاکستان خدمه آزاد شده نفتکش ایرانی را به جمهوری اسلامی ایران تحویل داد.

منابع ایرانی هنوز درباره صحت و سقم این خبر اظهار نظری نکرده اند.

ارتش آمریکا که راهزنی دریایی از اقدامات معمول آن در دولت «دونالد ترامپ» شده است، در جریان محاصره دریایی ایران، اقدام به تعرض به کشتی‌های این کشور و در مواردی بازداشت خدمه آنها کرده است.

محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان پیشتر از آمادگی کشورش برای تسهیل بازگرداندن ایمن اتباع ایران از طریق خاک خود خبر داده بود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.