تأخیر دو ساعته ادارات چهارمحال و بختیاری در حمایت از تیم ملی

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 20:04
شهرکرد- در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان از تماشای دیدار تیم ملی ادارات چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ آغاز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان از تماشای دیدار تیم ملی که صبح روز آینده از ساعت ۶:۳۰ برگزار می‌شود، با موافقت استاندار محترم چهارمحال و بختیاری، ساعت آغاز به کار تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سایر نهادهای مشمول در استان، فردا با دو ساعت تأخیر (٩ صبح) خواهد بود.

بدیهی است دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز امدادی، درمانی، امنیتی و سایر واحدهایی که به موجب ماهیت فعالیت خود موظف به ارائه خدمات مستمر هستند، مطابق ضوابط و برنامه‌ریزی‌های داخلی خود فعالیت خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.