رضایی:مردم ایران نباید هزینه خدمات به کشورها در تنگه هرمز را بپردازند

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 09:24
سرلشکر رضایی گفت: مردم ایران نباید هزینه خدمات به کشورها در تنگه هرمز را بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشکر رضایی فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس 8 ساله در مصاحبه با شبکه نیوزنیشن آمریکا گفت: « تنگه هرمز هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد و مربوط به دو کشور منطقه‌ای است و همه دنیا از آن استفاده می‌کنند.

ما صاحب این تنگه هستیم و اجازه دخالت آمریکایی‌ها را نمی‌دهیم. 

ایران طی 47 سال گذشته با نجابت در مورد تنگه هرمز رفتار کرده است.

مسائل زیست محیطی، امنیت تنگه و بیمه‌ها هزینه‌هایی برای کشور ایران دارد که کسانی که از این تنگه منتفع هستند باید بپردازند و نباید توقع داشت که این هزینه‌ها از جیب شهروندان ایران پرداخت شود.»

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.