تأکید سعید لیلاز به اهمیت برجام: جنگ را از ایران ۱۰ سال دور کرد

فرارو شنبه 06 تیر 1405 - 12:38
سعید لیلاز، اقتصاددان، گفت: به قدری رویارویی احتمالی ایران و آمریکا مهم است که کمترین احتمال آن را نباید دست‌کم گرفت. این یک راه بیشتر ندارد. ما فوراً از این مصالحه استفاده کنیم و یک ثانیه را هم از دست ندهیم. من در اینجا هنوز طرفدار برجامم. ما در برجام در بدترین حالت یک فرصت ده ساله گرفتیم. در این فرصت ده ساله آمریکا خود را بازسازی و احیا کرد اما ما زدیم بر سرو کله یکدیگر تا خود ده سال تمام شد. من این مصالحه را چیزی جز آن برجامی که برای ما زمانی بین شش ماه تا شانزده سال زمان خرید، نمی‌بینیم. برای همین می‌گویم چرا نباید یک ثانیه از توافق با آمریکا را از دست داد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.