ابراهیم عزیزی اعلام کرد: نقض بیپروای آتشبس از سوی امریکا، همانند همیشه به عقبنشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد.
ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:
«ایالات متحده بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرد. رئیسجمهور شکستخورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست. این نقض بیپروا آتشبس، همانند همیشه به عقبنشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد. بازی سرزنش دیگر کارساز نیست.»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.