پرسپولیس فریاد زد من لایق آسیا نیستم؛ ششمی هم برای‌شان زیادی است/ قهرمان اسنپی که می‌گفتیم همین تیم بود

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 14:20
پیشکسوت استقلال گفت: این همه زور زدید پرسپولیس به آسیا برود اما این بندگان خدا از پس یک تیم نصفه و نیمه هم بر نیامدند.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، حرفهای زیادی درباره تورنمنت سه جانبه برای تعیین تیم آخر آسیایی داشت اما ابتدا درباره دیدار تیم ملی مقابل مصر اظهاراتی را مطرح کرد.

حیف شد تیم ملی دیر به خودش آمد

نوری در آغاز صحبت گفت: باعث تاسف است که می‌توانستیم به این خوبی بازی کنیم اما در دیدار اول مقابل نیوزیلند اینقدر بد ظاهر شدیم. البته این به ضعف فدراسیون برمی‌گردد که نتوانست یک مسابقه تدارکاتی درست و حسابی برای تیم ملی دست و پا کند. تیم ایران با دو بازی جدی در جام جهانی جلوی مصر طوری بازی کرد که اواخر بازی آنها خدا خدا می‌کردند مسابقه زودتر تمام شود و نبازند. آن وقت ما با نیوزیلند در بازی اول مساوی کردیم.

تدارکات فدراسیون مایه تاسف بود

وی افزود: واقعا تاسف می‌خورم برای این فدراسیون که نتوانست تیم ملی را درست حسابی راهی آمریکا کند. آخر سر هم شرایطی ایجاد کردند که تیم به مکزیک برود در حالی که از ابتدا قرار بود تیم ملی در آمریکا اردو بزند. امیدوارم در ادامه مسابقات امروز و فردا نتایج به شکلی رقم بخورد که تیم ملی به دور بالا صعود کند چون ما مستحق یک بازی دیگر در این جام هستیم.

تیم ملی

پرسپولیس فریاد زد من لایق آسیا نیستم

پیشکسوت استقلال همچنین درباره حذف پرسپولیس در دیدار مقابل چادرملو گفت: فدراسیون هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد تا تیم سوگلی اش به رقابت‌های آسیایی برسد اما وقتی یک تیم لیاقت نداشته باشد خودش این را فریاد می‌زند. پرسپولیس جلوی تیم چادرملو که سه جلسه تمرین کرده بود فریاد زد که آقایان! خانم‌ها! ما لیاقت رفتن به آسیا را نداریم.

قهرمان اسنپی که می گفتیم همین تیم بود

وی ادامه داد: آن زمان که ما می‌گفتیم جام‌های اسنپی را یکی بعد از دیگری برای پرسپولیس می‌فرستند یک چیزی می دانستیم و برای همین روزها بود. وقتی ما می‌دانستیم با کمک داوری و مسئولان یکی بعد از دیگری جام‌ها را در باشگاه پرسپولیس انبار می‌کنند به خاطر همین مسائل بود. همه به ما می‌خندیدند و می‌گفتند شما با حب و بغض دارید حرف می‌زنید اما فقط یک سال با استقلال کاری نداشتند دیدید که تیم ما در فصل بیست و یکم ۳ هفته مانده به پایان مسابقات بدون شکست قهرمان شد. این فقط صدای مظلومیت استقلال نیست بلکه همه تیم‌های لیگ برتری بابت کمک‌های ویژه و خاصی که به پرسپولیس می‌شود هر سال لطمه می‌خورند و میلیاردها تومان پول هدر می‌رود.

در همین راستا بخوانید: فدراسیون به خاطر پرسپولیس زهرش را به تن استقلال ریخت

دیگر آبرویی برای‌شان نماند

نوری تاکید کرد: کاری که از روز اول باید صورت می‌گرفت با اصرار حضرات با این همه سختی و مشقت بالاخره انجام شد. از اول هم باید بین دو تیم گل گهر و چادرملو یک تیم به آسیا می‌رفت که اتفاقاً همه این را گفتند اما مسئولان پرسپولیسی فدراسیون، طاقت دیدن اسامی تیم‌های آسیایی منهای پرسپولیس را نداشتند و اتفاقاً چقدر خوب شد که این کار را کردند چون دیگر آبرویی برای تیم و خودشان باقی نماند. به نظرم همان ششمی جدول هم برای شان زیادی بود و باید خدا را شکر کنند لیگ تعلیق شد والا پایین تر هم می رفتند.

چادرملو

تورنمنت من‌درآوردی کمکی نکرد

وی در آخر اضافه کرد: آسیا جای تیم‌های لایق است تیم‌هایی که اصالت دارند و می‌توانند از نام و اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند. همین آقایان که این تورنمنت من‌درآوردی 3 جانبه را به راه انداختند، جام حذفی را هم لغو کردند تا استقلال که مستحق گرفتن یک جام دیگر در آنجا بود را هم بزنند. دنیا دار مکافات است و از هر دستی بدهید از همان دست هم می‌گیرید. آقایان مطمئن باشند این روزها در تاریخ فوتبال این کشور ثبت می‌شود و کسی آنها را از یاد نخواهد برد. به پرسپولیسی‌ها هم خسته نباشید می‌گویم که از هر طریقی می‌شد سعی کردند سراغ آسیا بیایند اما ثابت کردند این کاره نیستند.

بیشتر بخوانید: تقلید مهدی طارمی از روی دست لیونل مسی +عکس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.