اخراج دانشجوی دانشگاه مطرح تهران به دلیل اهانت به پرچم

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 14:33
حکم بدوی اخراج دانشجوی دانشگاه امیرکبیر به‌دلیل اهانت به پرچم ایران صادر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه امیرکبیر، کمیته انضباطی دانشگاه امیرکبیر در حکمی بدوی حکم اخراج یکی از دانشجویان را به‌دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، بررسی پرونده سایر افراد در جلسات آتی کمیته انضباطی ادامه خواهد یافت.

با وجود اینکه رأی اخراج برای برخی از دانشجویان متخلف در تجمعات غیر قانونی صادر شده است، اما رای نهایی توسط وزارت علوم صادر می‌شود.

همزمان با این تحولات، سکوت سعید حبیبا رئیس سازمان امور دانشجویان در برابر پرسش‌های خبرنگاران درباره روند رسیدگی به پرونده دانشجویان متخلف در حوادث دی و بهمن توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

وی با وجود درخواست‌های مکرر برای شفاف‌سازی درباره روند صدور احکام و عدم حضور دانشجویان در جلسات کمیته مرکزی، امروز نیز در حاشیه برنامه سمپوزیوم وضعیت وروندهای مصرف مواد و برنامه‌های نوین پیشگیری در محیط‌های آموزشی که در دانشگاه تهران برگزار شد، بار دیگر از پاسخگویی به سوال خبرنگار درخصوص شفاف‌سازی درباره روند صدور احکام امتناع ورزید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.