پیشرفت کاری ۵۰ درصدی پست برق ۱۳۲ کیلوولتی در بستک

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 15:59
پست برق ۱۳۲ کیلوولت محدوده سه راهی روستای فاریاب بستک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این پست برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت، هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

احمد جباری افزود: با بهره برداری از این پست برق مناطق هرنگ، خلوص کاشونی، گتاو، فاریاب، کوهیج، لاورمیستان و قسمتی از شهر بستک از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: بهره برداری از این پست، موجب کاهش بار اصلی پست برق جناح، تقویت برق منطقه، افت ولتاژها و خاموشی‌های شهر کوهیج، لاورمیستان، فاریاب و گتاو می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.