کنایه نماینده تهران به پزشکیان: هیچ دوره‌ای اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده، طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 16:48
ایزدخواه در توئیتی خطاب به پزشکیان نوشت: هیچ دوره‌ای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح الله ایزدخواه نماینده تهران مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نوشت:

هیچ دوره‌ای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی، رئیسی،
از یک قوه یا هر دو قوه دیگر، تحت فشار بودند. 

الان هیچِ هیچِ هیچ. 

اسم این پدیده، وفاق است. 

کنایه نماینده تهران به پزشکیان: هیچ دوره‌ای اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده، طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.