عقد قرارداد پرسپولیس با اسکوچیچ بعد از قطع همکاری با اوسمار

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 20:40
باشگاه پرسپولیس بعد از انجام مراحل اداری جدایی اوسمار، قرارداد دراگان اسکوچیچ را امضا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از عملکرد بسیار بد پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین شکست روز گذشته این تیم مقابل چادرملو و از دست رفتن شانس آسیایی سرخپوشان، اوسمار ویرا در آستانه در خروجی باشگاه قرار گرفته است.

اوسمار که قراردادش برای فصل بعد با پرسپولیس منوط به رضایت باشگاه یا قهرمانی در لیگ برتر بود، هیچ کدام از این شرایط را نتوانست عملی کند و حالا شنیده می شود او دیگر هیچ شانسی برای حضور روی نیمکت سرخپوشان ندارد. قرار است به زودی در وهله اول باشگاه پرسپولیس مراحل اداری قطع همکاری با اوسمار را انجام دهد و سپس به طور رسمی جدایی این مربی برزیلی اعلام شود.

پرسپولیسی ها که با اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار مذاکره و توافق کرده اند، هنوز هیچ قراردادی با این مربی امضا نکردند و بعد از پایان همکاری با اوسمار. به سراغ عقد قرارداد با اسکو خواهند رفت.

قرارداد اسکوچیچ با پرسپولیس یک + یک ساله خواهد بود و او احتمالا با سه دستیار به ایران خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.