حضور حامد حدادی در اردوی تیم ملی بسکتبال

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:35
حامد حدادی برای همراهی تیم ملی بسکتبال راهی اردن شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در دیدار معوقه پنجره دوم و همچنین رقابت‌های پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ راهی کشور اردن شده است؛ اما یک اتفاق ناگهانی، ترکیب مدیران همراه تیم را تغییر داد.

محسن شاه‌علی، سرپرست تیم ملی بسکتبال، به دلیل شرایط بحرانی مادرش که در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، نتوانست ملی‌پوشان را در این سفر همراهی کند. 

برای مدیریت امور اجرایی و ممانعت از بروز هرگونه مشکل در اردن، فدراسیون تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد که منجر به یک سفر غیرمنتظره شد. محسن معزی‌فر، دبیر فدراسیون بسکتبال، امشب به صورت اورژانسی عازم اردن می‌شود تا شخصاً امور سرپرستی و اجرایی تیم ملی را زیر نظر بگیرد.

همچنین حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران و آسیا همسفر معزی‌فر خواهد بود. حدادی قرار است با حضور در اردوی تیم ملی، به عنوان مشاور و یک وزنه روحی بزرگ، کادر فنی و بازیکنان را در این سه مسابقه حساس همراهی کند.

تیم ملی بسکتبال فردا در دیداری حساس مقابل سوریه به میدان خواهد رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.