ادعای تازه آکسیوس درباره مذاکرات سوئیس و آغاز فعالیت خط ارتباطی اضطراری ایران و آمریکا

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 20:30
پایگاه خبری آکسیوس مدعی شد ایران و آمریکا در جریان مذاکرات اخیر سوئیس بر سر ایجاد یک خط ارتباطی اضطراری برای هماهنگی ترافیک دریایی در تنگه هرمز توافق کرده‌اند؛ کانالی که به گفته این رسانه از روز شنبه فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه مدعی شد که در مذاکرات اخیر میان ایران و آمریکا در سوئیس، دو طرف درباره ایجاد یک خط ارتباطی اضطراری با هدف هماهنگی تردد کشتی‌ها و جلوگیری از بروز حوادث در تنگه هرمز به توافق رسیده‌اند.

بر اساس این گزارش، این کانال ارتباطی از روز شنبه فعال شده و قرار است برای مدیریت وضعیت‌های اضطراری و کاهش احتمال سوءبرداشت‌ها یا تنش‌های ناخواسته در این آبراه راهبردی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.