احضار بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس

صدا و سیما پنج شنبه 12 تیر 1399 - 20:46
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به علت مصاحبه علیه مسوولان باشگاهش به کمیته انضباطی احضار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به تازگي مصاحبه‌ای از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس منتشر شده که در آن به ارکان باشگاه توهین و اظهارات نادرستی درباره مسئولان پرسپولیس انجام شده است.
این اظهارنظرها علاوه بر اینکه غیرحرفه‌ای بوده به هیچ وجه متناسب با شأن باشگاه پرسپولیس و هوادارانش و همینطور خود بازیکن نبوده است.
به همین دلیل بازیکن نامبرده باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه که با حضور تمام اعضا برگزار می‌شود حاضر شود و درباره اظهارات خود توضیح دهد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.