بیلبائو از سد بتیس گذشت

نامه نیوز جمعه 13 تیر 1399 - 04:01
ایرنا- تیم فوتبال بیلبائو در دیدار خانگی مقابل بتیس به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شنبه شب از هفته سی‌ام لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، اتلتیکوبیلبائو در خانه خود از رئال بتیس پذیرایی کرد و با برتری یک بر صفر و کسب سه امتیاز به کار پایان داد.

نماینده ایالت باسک با کسب برتری به امتیاز ۴۲ رسید و تا رتبه نهم بالا آمد و بتیس هم در امتیاز ۳۴ ماندگار شد.

«انیگیو مارتینز» در دقایق ابتدایی بازی برای بیلبائو گلزنی کرد تا تیمش به برتری دست یابد.

«سرجیو کانالس» هافبک مطرح رئال بتیس در دقیقه ۸۵ پنالتی تیمش را از دست داد.

پیش از این نیز اسپانیول در خانه برابر لوانته با شکست سه بر یک مواجه شد تا به قعرجدول بازگردد.

از ساعت ۲۲، ختافه با ایبار و از ۳۰ دقیقه بامداد (یکشنبه) نیز، اتلتیکومادرید با وایادولید مصاف می‌دهند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.