مرتضی امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از صبح یکشنبه کاربران شبکههای اجتماعی با کلید واژه "دیار رجایی" کمپینی را در فضای رسانهای و مجازی استان قزوین راه اندازی کردهاند که به تبیین شاخصههای کاندیدای اصلح با تاسی از زندگی شهید رجایی عزیز و به خصوص خصوصیات فردی و اجتماعی و نیز دوران تصدی ایشان در جایگاه ریاست جمهوری میپردازد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین ادامه داد: این کمپین به مدت سه روز و تا روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به فعالیت خود در پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی به خصوص در توئیتر، تلگرام و اینستاگرام تولید محتوا خواهد کرد.
وی با اشاره به اهداف این کمپین عنوان کرد: از مهمترین اهداف کمپین امیدآفرینی و تشویق به مشارکت آگاهانه در انتخابات است که این رویکرد با بهره بردن از سبک زندگی شهید رجایی بازگو خواهند شد و در این سیر هیچ گونه اشاره مصداقی به شخص و یا گروهی وجود ندارد.
امیری مطرح کرد: در این تولید محتوا هیچ ربط و خطی به جناح خاصی مطرح نیست و صرفاً بازگو کردن ویژگیهای کاندیدای اصلح مورد بررسی و یادآوری قرار میگیرد.
وی ادامه داد: از ساعات اولیه شروع فعالیت کمپین شاهد استقبال خود کاربران در فضای مجازی همراه بودیم و این استقبال باعث شد در همان بازه زمانی اولیه کمپین " #دیار-رجایی" جز ترند های برتر توئیتر قرار بگیرد و در حال حاضر بیش از ۸۹ هزار تولید محتوا و انتشار تنها در فضای توئیتر رخ داده و ما بیش از ۶ هزار تولید محتوا در فضای اینستاگرام ذیل همین کلید واژه را شاهد بودهایم.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین به همراهی مسئولین و ائمه جمعه استان قزوین با کمپین #دیار_رجایی اشاره کرد و گفت: در ساعات اولیه این عزیزان در کنار سایر کاربران فضای مجازی به کمپین #دیار_رجایی پیوستند و این هم نشان میدهد برنامه ریزی های انجام گرفته به اهداف خود نزدیک شده و در حال حاضر نیز جز موضوعات داغ و برتر توئیتر فارسی است.
امیری در خاتمه گفت: این تعداد تولید محتوا به فراخور حجم فعالیت یک استان در فضای توئیتر ذیل یک هشتگ بی سابقه بوده است.