توییتر امکان جستجو در دایرکت مسیج را ساده‌تر می‌کند

دیجیاتو شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 00:02
توییتر سرانجام قابلیت جستجوی پیام‌های مستقیم (دایرکت مسیج) را به نسخه اندروید اضافه کرد و قصد دارد در ادامه، امکان جستجو در پیام‌های مستقیم را ساده‌تر کند. قابلیت جستجو در پیام‌های مستقیم تقریبا دو سال پیش به نسخه iOS اپلیکیشن ... The post توییتر امکان جستجو در دایرکت مسیج را ساده‌تر می‌کند appeared first on دیجیاتو.

توییتر سرانجام قابلیت جستجوی پیام‌های مستقیم (دایرکت مسیج) را به نسخه اندروید اضافه کرد و قصد دارد در ادامه، امکان جستجو در پیام‌های مستقیم را ساده‌تر کند.

قابلیت جستجو در پیام‌های مستقیم تقریبا دو سال پیش به نسخه iOS اپلیکیشن و نسخه وب توییتر اضافه شده بود و این شرکت سرانجام نوار جستجو را به قسمت دایرکت مسیج اپلیکیشن اندروید نیز اضافه کرده است.

براساس اعلام حساب رسمی توییتر، این قابلیت «نسخه بهبود یافته» ویژگی جستجوی موجود است و به کاربران این امکان را می‌دهد که جستجوی خود را در بین تمام پیام‌های مستقیم و نه تنها پیام‌های اخیر، انجام دهند. در حال حاضر فقط امکان جستجو بر اساس نام افراد امکان پذیر است اما به نظر می‌رسد به زودی و در اواخر سال میلادی جاری کاربران می‌توانند جستجوی خود را بر اساس کلمات مشخصی نیز انجام دهند.

هر چند ممکن است این بروزرسانی‌ها نسبتا جزئی به نظر برسند، اما عدم وجود چنین قابلیت‌های کاربردی برای مدت‌ها کاربران این پلتفرم را با مشکل روبرو کرده بود زیرا پیدا کردن پیام‌های مربوط به چندین ماه یا سال گذشته تقریبا غیر قابل ممکن بود و کاربران برای انجام این کار باید صفحه پیام‌های شخصی را تا اسکرول می‌کردند. اما اکنون با وجود نوار جستجوی جدید، تقریبا مانند اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پیدا کردن پیام‌های مستقیم قدیمی به راحتی انجام پذیر خواهد شد.

همچنین توییتر قصد دارد تا اواخر امسال روند جستجوی پیام‌های مستقیم کاربران را بسیار آسان‌تر کند. تا آن زمان کاربران می‌توانند جستجوی خود را بر اساس کلمات انجام دهند و پیام‌های مستقیم حاوی کلمات مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنند.

توییتر همچنین در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت ارسال پیام‌های صوتی به طول ۱۴۰ ثانیه در هند است. همه تلاش توییتر بر آن است تا کاربران تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.