روابط عمومی ها زبان گویای سازمان خود هستند/لزوم اهتمام بیشتر مدیران به بخش روابط عمومی

خبرگزاری برنا یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 15:33
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمام مدیران روابط عمومی و کارشناسان این حوزه تبریک گفت و از روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای سازمان ها نام برد.
روابط عمومی ها زبان گویای سازمان خود هستند/لزوم اهتمام بیشتر مدیران به بخش روابط عمومی

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی اظهار کرد: امروز با توسعه وسایل ارتباط جمعی و گرایش شهروندان برای گفت و گو و مطالبه گری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، مسوولیت روابط عمومی ها دو چندان شده است.

او گفت: ارایه گزارش عملکرد دستگاه متبوع، پیگیری مطالبه های شهروندان، پاسخگویی به ارباب رجوع، هماهنگی برای برگزاری جلسه ها، نشست ها و رویدادها ی مناسبتی، تولید اخبار و همچنین صیانت از وجه ی شغلی سازمانی، تنها  گوشه ای از فعالیت روزمره کارکنان حوزه ی روابط عمومی است.

فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: مدیران سازمانی باید بیشترین اهمیت را برای واحد  روابط عمومی خود قایل باشند. یک روابط عمومی ضعیف قطعا توانایی ایجاد ارتباط بین شهروندان و مدیران را به دست نخواهد آورد و نخواهد توانست عملکرد یک دستگاه را آن طور که باید و شاید انتشار دهد. چه بسا در همین رابطه افراد قوی در این حوزه می توانند با شناسایی نقاط ضعف یک اداره در بر طرف کردن چالش‌های پیش رو موثر عمل کنند.

نماینده عالی دولت در آبادان در پایان ضمن تبریک مجدد این روز به مدیران و کارشناسان روابط عمومی، خاطر بیان کرد: امیدوار هستم روابط عمومی ها در سایه توجه ی مسوولین مربوطه به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.