اعزام ۸ گروه از مدیران سازمان زندان ها به مراکز تربیتی استان فارس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 خرداد 1400 - 15:47
هشت گروه از مدیران سازمان زندان ها در آستانه سی و یکمین سفر استانی رئیس سازمان زندان ها با حضور در استان فارس به مراکز تامینی و تربیتی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان فارس هشت گروه از مدیران ستادی این سازمان با حضور در زندان‌ها و مراکز تأمینی و تربیتی فارس به بررسی روند فعالیت‌ها و وضعیت این مراکز پرداختند.

بر اساس برنامه اعلام شده طی روزهای پنج شنبه و جمعه زندان مرکزی شیراز با توجه به اهمیت آن توسط فراهانی معاون قضائی و اجرای احکام، بابایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، جمالیان مدیرکل دفتر بازرسی، خرم آبادی مدیرکل ساماندهی مراکز نظام نیمه آزادی و نظارت الکترونیک، دیانی مدیرکل بهداشت و درمان، جمشیدی مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی در قالب ۳ گروه مورد بازدید و بررسی عملکرد قرار خواهد گرفت.

همچنین طی دو روز اردوگاه شیراز، ندامتگاه فیروزآباد، قیر و کارزین، زندان‌های مرودشت، اقلید، آباده و بوانات، زندان‌های فسا و داراب، زندان‌های لار و جهرم، زندان استهبان و نی ریز و بازداشتگاه شیراز و زندان کازرون و نورآباد ممسنی مورد بازدید و بررسی عملکرد قرار خواهند گرفت.

گفتنی است گروه‌های بازدید کننده ضمن بررسی وضعیت زندان‌ها و ارزیابی روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و دیدار با زندانیان، گزارش جامعی را روز جمعه در جلسه پایانی سفر به رئیس سازمان زندان‌ها ارائه می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.