بانک مرکزی: به 96.5 درصد از درخواست های مردمی پاسخ کامل دادیم

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 30 آذر 1399 - 10:47
پرونده 96.5 درصد از درخواست های مخاطبان در سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی طی بازه زمانی آبان و آذر ماه سال جاری به مرحله نهایی رسید و بسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، سامانه ارتباطات مردمی این بانک به طور میانگین روزانه 520 تماس مردمی را ثبت و رسیدگی می کند. بانک مرکزی در بازه زمانی ذکر شده به بیش از 20 هزار تماس مخاطبان خود پاسخ داده است که 63درصد تماس ها به صورت برخط توسط کارشناسان سامانه راهنمایی شده و پاسخ مقتضی را دریافت کرده اند.

37 درصد درخواست ها نیز پس از ثبت به کارشناسان ادارات تخصصی ارجاع و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است این تماس ها از طریق شماره 2706 و پورتال این بانک به آدرسwww.crm.cbi.ir  به ثبت رسیده است.

همچنین در این بازه زمانی 53.4 درصد تماس ها با موضوع تسهیلات و 29درصد آنها با موضوع خدمات بانکی و 12درصد با موضوع خدمات ارزی  بوده است.

گفتنی است سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به شماره 2706 دهم آبان ماه سال جاری با هدف تسهیل و یکپارچه¬سازی امر پاسخگویی توسط دکتر همتی رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.